joi, 22 septembrie 2016

Rugăciune


DOAMNE
Fă ca inima mea sa fie o inimă răstignită mereu,
Sângerând pentru sufletele oamenilor...
Povara pentru ele să-mi moaie sufletul în fiecare zi,
Până când voi fi părtaş din nou durerii Tale...
Dă-mi lacrimi în ochi, Doamne prea plin de dragoste,
Te rog, dă-mi lacrimi când mijlocesc
Dă-mi lacrimi când îngenunchez la tronul Tău în fiecare zi,
Dă-mi lacrimi până când învăț să mijlocesc...
Doamne, Tu Cel ce-ai fost străpuns,
sfarma această inimă rece, de piatră din mine
Incălzeşte-mi inima cu Focul Tău cel Sfânt
Inundă-mi sufletul cu pasiunea dragostei divine;
Fă-mă să tânjesc după voia Ta.
Nepasarea-mi din inimă indepărteaz-o din nou,
Până ce flămânzesc, însetez şi tânjesc...
Până când dorința după sufletele oamenilor ruinați de păcat,
Se va mistui in mine, făcându-mă să ard...
Umple-mi inima cu lacrimile Tale;
dezvăluie-mi acolo Crucea Ta
Până când voi socoti ca mort orice altceva din această lume,
Până când voi socoti un gunoi orice altceva din această lume,
În afară de crucea Celui Răstignit.
Dă-mi lacrimi când spun despre Iubirea-Ți ce s-a dat la moarte;
Dă-mi lacrimi când mă rog pentru oameni...
Dă-mi lacrimi când privesc în sus spre tronul Tău.
Iubire a lui Dumnezeu, zideşte în mine o inimă curată !
AMIN !

Niciun comentariu:

afişări de pagină